TYSD Genel Merkezimizin Pandemi Dönemi İçin Mesajı
Değerli Çalışma Arkadaşlarımız, TYSD’ne Gönül Veren Dostlarımız, Üyelerimiz, Sayfamızın Sevgili Takipçileri …
Sağlıkla ,en az zararla atlatmaya çalıştığımız Pandemi dönemi hızla ve çoğalarak devam ediyor.
Hızını kesmek,artmasını engellemek bizlerin elinde.
Bilinçli davranarak kendimizi ve çevremizi korumak adına
MASKE MESAFE HİJYEN
TEDBİR TEDBİR TEDBİR
DİYEREK …
KURALLARA UYALIM,
SAĞLIKLA KALALIM…
DOKTORLARIMIZA,
SAĞLIK PERSONELİMİZE
YARDIMCI OLALIM…
Diğer Yazılar
TYSD Genel Merkezi ve 132 Şubemiz Ankara’mızın Başkent Oluşunun 98. Yılını Kutlar
13 EKİM 1923 TBMM’nin kabul ettiği tek maddelik yasa ile Türk bağımsızlık hareketinin sembolü haline gelen bozkır kasabası Ankara artık Türkiye Devleti’nin başkentiydi… ANKARA ‘mızın BAŞKENT oluşunun 98. YILI KUTLU
TYSD Genel Merkezinin Geleneksel Yeni Yıl Yemeği
Geleneksel yeni yıl yemeğimizde dostlarımızla beraber sağlık, huzur, barış, birlik, beraberlik ve bereket diledik. Seneye sağlıkla eksilmeden, artarak buluşmak için sözleştik. Emeği gecen tüm arkadaşlarımıza ve katılan misafirlerimize en içten
TYSD Genel Merkezi ve 130 Şubemiz
CUMHURİYET; Tarihte ilk defa bir milletin büyük güçlere karşı birleşerek BEN VARIM dediği, Uzlaşmazlıklar yerine Barışı, Çelişkiler yerine Dengeleşmeyi, Ayrılık ve Farklılıklar yerine Birliği, Parçalanmak yerine bütünleşmeyi, yurtta ve dünyada









