TYSD Genel Merkezimizin Pandemi Dönemi İçin Mesajı

TYSD Genel Merkezimizin Pandemi Dönemi İçin Mesajı

Değerli Çalışma Arkadaşlarımız, TYSD’ne Gönül Veren Dostlarımız, Üyelerimiz, Sayfamızın Sevgili Takipçileri …

Sağlıkla ,en az zararla atlatmaya çalıştığımız Pandemi dönemi hızla ve çoğalarak devam ediyor.

Hızını kesmek,artmasını engellemek bizlerin elinde.

Bilinçli davranarak kendimizi ve çevremizi korumak adına

MASKE MESAFE HİJYEN

TEDBİR TEDBİR TEDBİR

DİYEREK …

KURALLARA UYALIM,

SAĞLIKLA KALALIM…

DOKTORLARIMIZA,

SAĞLIK PERSONELİMİZE

YARDIMCI OLALIM…

Diğer Yazılar

Haberler

TYSD Genel Merkezimiz Atatürk’ün Ankara’ya Gelişinin 103. Yılını Kutlamaktadır

27 Aralık 1919’da Ankara’ya gelerek Millî Mücadelenin merkezi haline getiren ve daha sonrasında da Ankara’yı Cumhuriyetin Başkenti yapan Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşlarına sonsuz saygı ve minnetle… ATATÜRK ’ün

Haberler

TYSD Genel Merkez ve 133 Şubesi

2020 Yılının tüm insanlığa barış, huzur, eşitlik, refah, sağlık, mutluluk getirmesi dileklerimizle🙏💜 YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN🌲

Haberler

TYSD Genel Merkez ve 133 Şubemiz

Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’e “Başkomutanlık” unvanı verilmesinin 99. yıl dönümü dolayısıyla, Ebedi Başkomutanımız’ı saygı ve özlemle anıyoruz #BaşkomutanAtatürk