Umurbey İlk Öğretim Okuluna Anasınıfı Bağışı
Derneğimizin 81. Kuruluş yılı anısına gerçekleştirdiğimiz, Milli Eğitim Bakanlığı ile çalıştığımız;
81 YIL, 81 İL, 81 ANASINIFI PROJEMİZ, Derneğimiz için çok heyecanlı, başarılı,bağışçılarımızı bizlerle çok iyi kaynaştıran, duygularımızın paylaşıldığı etkili bir çalışma olmuştu. Sözleşme Süresi 1 yıl olmasına rağmen 2 yılı aşkın bir zaman sonunda,Ülkemiz genelinde 178 Anasınıfı donanımımız, 3 Anaokulumuz yapıldı.
Derneğimizin 87. Yılını yaşadığı şu günlerde bize ulaşan bir bağışçımız ana okulu yaşlarında olan 2 kız evladı için anasınıfı donatmak istediğini, bir çok yere başvurmasına rağmen cevap alamadığını ve sosyal medyadan bizlere yönlendiğini ifade etti.
Bizlerde Sakarya/Geyve/ Umurbey İÖO Müdürlüğünün bizde bekleyen anasınıfı donanımı talebi ile bağışçımızın bu bağış isteğini buluşturduk ve “DERİN- DOĞA NAZLI ANASINIFI “nı hazırladık.
Köklü bir geçmişe sahip Derneğimizin çalışmaları her zaman diliminde, her ortamda , doğru adres ve doğru kişilerle buluşuyor.
Ne mutlu bize Sevgili Çalışma Arkadaşlarımız,
Ne mutlu size Değerli Bağışçılarımız…
Teşekkür ederiz sizlere….
Sevgili DERİN ve DOĞA ….
Ne şanslısınız ki, sizin yaşınızdaki arkadaşlarınıza bir sınıf armağan ettiniz. Anasınıfınızda sizin ve tüm arkadaşlarınızın ATATÜRK ‘ün izinde, CUMHURİYET’ in kazanımları ışığında okuması en büyük temennimizdir…

Diğer Yazılar
TYSD Genel Merkezimizin Bahar Şenliği Kutlaması
Gerçekleştirdiğimiz anneler günü ve bahar şenliğimizde elemeği, göz nuru ile dikerek, örerek, pişirerek, aile boyu görev alarak katkıda bulunan kıymetli faal üyelerimize teşekkür çayı düzenledik. Dikiş atölyemizde gönüllü çalışan aydan
ATAKULE’den TYSD’nin 92. Yılı’nı kutluyoruz…
CUMHURİYET’imizin Başkenti Ankara’mızın simgesi ATAKULE’den “ TYSD’nin 92. YILI’nı “ kutluyoruz… Ülkemizin her yerinde BİRİLERİ VAR… 133 Şubemiz , arkadaşlarımız, dostlarımız ve öğrencilerimiz var…
TYSD Genel Merkezi ve 132 Şubemiz Yaşlılara Saygı Haftasını Kutlamaktadır
“18 – 24 MART YAŞLILARA SAYGI HAFTASI “ Değerli Büyüklerimizin SAĞLIK konularına FARKINDALIK yaratmak ve DİKKAT çekmek üzere düzenlenen etkinlikler haftası vesilesiyle bir kez daha; Saygı, sevgi, en kalbi minnet








