Umurbey İlk Öğretim Okuluna Anasınıfı Bağışı
Derneğimizin 81. Kuruluş yılı anısına gerçekleştirdiğimiz, Milli Eğitim Bakanlığı ile çalıştığımız;
81 YIL, 81 İL, 81 ANASINIFI PROJEMİZ, Derneğimiz için çok heyecanlı, başarılı,bağışçılarımızı bizlerle çok iyi kaynaştıran, duygularımızın paylaşıldığı etkili bir çalışma olmuştu. Sözleşme Süresi 1 yıl olmasına rağmen 2 yılı aşkın bir zaman sonunda,Ülkemiz genelinde 178 Anasınıfı donanımımız, 3 Anaokulumuz yapıldı.
Derneğimizin 87. Yılını yaşadığı şu günlerde bize ulaşan bir bağışçımız ana okulu yaşlarında olan 2 kız evladı için anasınıfı donatmak istediğini, bir çok yere başvurmasına rağmen cevap alamadığını ve sosyal medyadan bizlere yönlendiğini ifade etti.
Bizlerde Sakarya/Geyve/ Umurbey İÖO Müdürlüğünün bizde bekleyen anasınıfı donanımı talebi ile bağışçımızın bu bağış isteğini buluşturduk ve “DERİN- DOĞA NAZLI ANASINIFI “nı hazırladık.
Köklü bir geçmişe sahip Derneğimizin çalışmaları her zaman diliminde, her ortamda , doğru adres ve doğru kişilerle buluşuyor.
Ne mutlu bize Sevgili Çalışma Arkadaşlarımız,
Ne mutlu size Değerli Bağışçılarımız…
Teşekkür ederiz sizlere….
Sevgili DERİN ve DOĞA ….
Ne şanslısınız ki, sizin yaşınızdaki arkadaşlarınıza bir sınıf armağan ettiniz. Anasınıfınızda sizin ve tüm arkadaşlarınızın ATATÜRK ‘ün izinde, CUMHURİYET’ in kazanımları ışığında okuması en büyük temennimizdir…

Diğer Yazılar
TYSD Genel Merkezi ve 132 Şubemizin İş Bankası’na Teşekkürleri
Her türlü işlem ve işlerimizi dijital ortamda gerçekleştirdiğimiz Pandemi döneminde bağışçılarımıza bu kolaylığı sağlayan İŞ BANKASI’na teşekkür ederiz… #işbankası 09.04.2021
TYSD Genel Merkezinden Yeni Yıl Kermesi
Yeni yıl alışverişlerini TYSD’nin elişi, göz nuru emeklerimizden seçen dostlarımıza teşekkür ederiz. Bu gün üyelerimiz, misafirlerimiz, personel arkadaşlarımız, aylardır gelir kolumuz işbirliğinde emek emek, ilmek ilmek üreten faal üyelerimiz ile
TYSD Genel Merkez ve 133 Şubesi
#14 Ocak 1923# Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder M.Kemal ATATÜRK’ün annesi Zübeyde Hanım ‘ı ölüm yıldönümünde minnet ve rahmetle anıyoruz…








