TYSD Genel Merkez ve 133 Şubesi
#14 Ocak 1923#
Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder M.Kemal ATATÜRK’ün annesi Zübeyde Hanım ‘ı ölüm yıldönümünde minnet ve rahmetle anıyoruz…
Diğer Yazılar
Ata’mızın Heykeli Üsküp’te
TYSD GENEL MERKEZİ ve 133 ŞUBEMİZ… Beyoğlu Şubemizin önerileri ve öncülüğünde, Genel Merkez Yönetim Kurulumuzun rahmetli Genel Başkanımız Birsen ELDEM Başkanlığında aldığı karar neticesinde, Devlet Sanatçısı Metin YURDANUR’un yaptığı ATAMIZIN
TYSD Genel Merkezi ve 133 Şubemiz…
Acımız, yasımız gene çok büyük… Analarımızın, Babalarımızın, Ülkemizin başı sağolsun… Terörü nefretle kınıyoruz…
ATAMIZI SAYGI, ÖZLEM VE RAHMET İLE ANDIK….
Üyelerimiz ve öğrencilerimiz ile her 10 Kasım’da olduğu gibi bir aradaydık… ATA’mıza saygı duruşunda bulunarak, İstiklal Marşımızı söyledik…Öğrencilerimizin şiir ve söyleşilerini dinledik.. “CUMHURiYET VE ATATÜRK” belgeselini izledik…ATATÜRK’ün sanata ve sanatçıya








